Curs Contabilitate
IMPACTUL PANDEMIEI DE COVID 19 ASUPRA CONTABILITĂȚII. TRATAMENTE ADAPTATE, ÎNTREBĂRI ȘI RĂSPUNSURI
18 iunie 2020
 

       Într-o perioadă în care lumea părea să urmeze o rutină destul de bine definită, pandemia de COVID - 19 a generat în plan social și economic modificări radicale. Efectele acestora s-au propagat în lanț, modificările existente schimbând comportamentul firmelor și  generând, în mod implicit, apariția unor noi spețe contabile.

  • V-ați confruntat deja cu provocări ale aplicării raționamentului profesional în cazul recunoașterii cheltuielilor și veniturilor?
  • Mișcările la nivelul stocurilor reprezintă un aspect greu de gestionat în cadrul firmei dumneavoastră?
  • Aveți active imobilizate care nu mai sunt utilizate?
  • Cum ar trebui procedat în cadrul evenimentelor ulterioare datei raportării?

Acestea sunt doar câteva dintre provocările cu care se poate confrunta un profesionist contabil, în condițiile în care modificările în activitatea firmelor reprezintă un factor constant.
Pornind de la un set de întrebări ce vizează o serie de aspecte specifice, în cadrul acestor cursuri cu caracter special organizate de CECCAR, vor fi discutate și soluționate, prin aplicarea raționamentului profesional, o serie de spețe si subiecte de maximă actualitate.
Cursurile se vor desfășura online în sistem de webinar, sunt cursuri interactive și cuprind exemple practice. La finalul cursului, membrii CECCAR participanti vor primi suportul de curs în format electronic.
Prin organizarea acestor cursuri, CECCAR face toate eforturile necesare pentru a asigura o pregătire profesională continuă membrilor adaptată acestor condiții nefavorabile susținerii cursurilor la sală, continuând să pună accent pe calitate, în detrimentul cantității. În vederea asigurării celor mai bune condiții de curs, între care interactivitatea are un rol important, seriile formate vor fi limitate la un număr de 150 de persoane.
Un membru se poate înscrie la un singur curs cu aceeași tematică. În cazul înscrierilor multiple, acestea vor fi eliminate. Vă rugăm să acordați atenție completării datelor din formularul de înscriere. Acestea vor sta la baza comunicării ulterioare a informațiilor necesare participării în cadrul cursurilor.

Link-ul pentru accesul pe platforma ZOOM.us, în vederea participării la curs, se va transmite automat în ziua organizării cursului respectiv (până la ora 15.00), pe adresa de email comunicată în formularul de înscriere.
            Membrii care se înscriu și, ulterior, nu participă, nu vor mai avea prioritate pentru înscrierea la cursurile viitoare. Această măsură este justificată din dorința de a asigura tuturor membrilor șanse egale de a se înscrie în vederea participării la cursurile de pregătire profesională.

În acest sens, vă comunicăm că nerespectarea prezentelor reguli, va conduce la imposibilitatea participării în cadrul cursurilor.

 

     Pentru consultarea regulilor de participare la curs – click aici
 
Înscrierea la curs se va face prin completarea formularului de mai jos:

https://docs.google.com/forms/d/1_qZqoNNiQj4XnUtmwB9ip1CXPdEJzaBErNfYbAJOHss/edit

 
Vă așteptăm cu drag!